jokerfreak

Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Flyttar

Av hannah - 6 april 2014 20:20

Hej!! 

 

Jag har roliga nyheter!

 

Just nu så bor jag i Löddeköpinge

 

( https://maps.google.se/maps?q=h&ie=UTF-8&ei=aJtBU7_JL4r8ywOF_oHgAg&ved=0CAcQ_AUoAg    om du inte vet var Löddeköpinge ligger   )

 

Men.... Jag  ska flytta till Furulund!   

 

YAAAAAAYYYYYYY!!!!!!!!!!!

 

Ska flytta till en liten lägenhet i Furulund som mamma ska bo i. Än så länge så har pappa inte hittat nån lägenhet så han bor med oss just nu.

 

Har varit med mamma och lillebroshan (Noel) och kollat på deras lägenhet och jag tycker den var bra. Den var lite liten men luftig. Jag och mamma ska dela rum och pappa och Noel ska dela. Men när pappa flyttar ut så ska antingen jag forsätta dela med mamma eller dela med Noel.

Det kommer bli sååååååå kul!    :3 c:   

 

 

ha ha hare' bra! xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hannah - 20 april 2014 13:37

Hej!   Glad påsk på er alla!    Som sagt så äter inte jag godis längre (kanske ibland, men är väldigt försiktig med det   ) så i mitt påsk ägg fick jag istället popcorn! GÖTT :3   Men jag undrar hur det skulle vara att vara skådespelare t...

Av hannah - 9 april 2014 20:28

Hej.... Jag läste precis en creepypasta story som heter: The Origin of Laughing Jack ( haha den enda som kommer fatta detta är Elsa XD ) och jag vill inte äta godis längre...   Allvarligt talat, jag äter inte godis längre!   Och för säkerthe...

Av hannah - 6 april 2014 17:58

Hej! Namn är Hannah.   Jag är 12 år och älskar smileys!   Mina föräldrar är precis skillda, och jag har fortfarande inte smällt det...             Jag älskar MLP, Creepypasta, att rita mm.   Mina idoler är: Pewdiepie, Jim carrey och To...

Presentation

Jokerfreak

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hannah


Ovido - Quiz & Flashcards